Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Prima behaneling

Vriendelijk en zeer kundig
Afspraken worden zeer goed ingepland, vriendelijke medewerkers en mondhygiënische is zeer vakbek...
Lees meer
*
+

goed
goed gedaan

vriendelijk en correct
ontspannend

Prima geholpen
Snel en adequaat afspraak gemaakt die succesvol werd afgerond.

prima
goed geholpen .

Snel, kundig en doeltreffend, kortom: perfect.
Tijdens mijn behandeling ben ik uiterst vriendelijk en kundig geholpen. Het betrof in mijn geval ...
Lees meer
prima
Kon met spoed terecht en ben uitstekend geholpen!!

Goede service
Ervaring van het personeel en goede uitleg, op tijd geholpen

Uitstekend
Zeer rustig en relaxt verteld duidelijk hetgeen moet gebeuren

Geweldig
Heel blij met henk kraan en z'n praktijk

Prima behandeling
Aardige mensen die je vooraf geruststellen en prima behandelen

Rustgevend
Goed

vriendelijk en adequaat geholpen
zie hierboven

Top
Hele fijne ervaring . De rust het geduld en vakkundigheid. Zeer tevreden .

Fantastisch
Ik ben weer op een goede en vriendelijke manier geholpen

Prima
Het was super goed behandeld.

Zorgvuldig
Goede uitleg en zorgvuldige behandeling

Deskundig en begripvol
Goede praktijk met vriendelijke medewerkers.

Weer prettig geholpen!
Naar de tandarts gaan hoeft geen vervelende ervaring te zijn!

Ze zijn goed en oplossingsgericht
Ze luisteren goed naar je en denken met je mee. Ook voor mijn kind is het op deze praktijk super....
Lees meer
vriendelijke en deskundige medewerkers
Als jarenlange "klant" kan ik zeggen dat de deskundigheid en vriendelijkheid hoog in het vaandel ...
Lees meer
Zeer fijn en goed geholpen
Zowel door de heer Kraan, in verband met een afgebroken kies, als door Mevrouw Indira Mulder, mij...
Lees meer