Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
22 september 2023

Prima

Prima behaneling

22 september 2023

Vriendelijk en zeer kundig

Afspraken worden zeer goed ingepland, vriendelijke medewerkers en mondhygiënische is zeer vakbek...

Lees meer
22 september 2023

*

+

21 september 2023

goed

goed gedaan

21 september 2023

vriendelijk en correct

ontspannend

20 september 2023

Prima geholpen

Snel en adequaat afspraak gemaakt die succesvol werd afgerond.

20 september 2023

prima

goed geholpen .

20 september 2023

Snel, kundig en doeltreffend, kortom: perfect.

Tijdens mijn behandeling ben ik uiterst vriendelijk en kundig geholpen. Het betrof in mijn geval ...

Lees meer
20 september 2023

prima

Kon met spoed terecht en ben uitstekend geholpen!!

20 september 2023

Goede service

Ervaring van het personeel en goede uitleg, op tijd geholpen

20 september 2023

Uitstekend

Zeer rustig en relaxt verteld duidelijk hetgeen moet gebeuren

20 september 2023

Geweldig

Heel blij met henk kraan en z'n praktijk

20 september 2023

Prima behandeling

Aardige mensen die je vooraf geruststellen en prima behandelen

19 september 2023

Rustgevend

Goed

18 september 2023

vriendelijk en adequaat geholpen

zie hierboven

18 september 2023

Top

Hele fijne ervaring . De rust het geduld en vakkundigheid. Zeer tevreden .

18 september 2023

Fantastisch

Ik ben weer op een goede en vriendelijke manier geholpen

17 september 2023

Prima

Het was super goed behandeld.

17 september 2023

Zorgvuldig

Goede uitleg en zorgvuldige behandeling

17 september 2023

Deskundig en begripvol

Goede praktijk met vriendelijke medewerkers.

16 september 2023

Weer prettig geholpen!

Naar de tandarts gaan hoeft geen vervelende ervaring te zijn!

16 september 2023

Ze zijn goed en oplossingsgericht

Ze luisteren goed naar je en denken met je mee. Ook voor mijn kind is het op deze praktijk super....

Lees meer
15 september 2023

vriendelijke en deskundige medewerkers

Als jarenlange "klant" kan ik zeggen dat de deskundigheid en vriendelijkheid hoog in het vaandel ...

Lees meer
15 september 2023

Zeer fijn en goed geholpen

Zowel door de heer Kraan, in verband met een afgebroken kies, als door Mevrouw Indira Mulder, mij...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Kraan Tandheelkunde Brédyk
Bredyk 6
8601 ZD
Sneek
Vr
8:00 - 12:00
13:00 - 17:00